یک گوشه دنج

متن مرتبط با «زندگی پس از مرگ» در سایت یک گوشه دنج نوشته شده است

مهمونی بعد از مدت طولانی

  • نیلوبلاگ

    خیلی وقته که با این اوضاع اقتصادیِ موجود؛ مهمونی های فامیلی خیلی خیلی کمرنگ شده واقعا... بعد از مدت طولانی، فامیل پدری (عمه ها و عمو ها) جمع شدیم دور هم خونه بابا به صرف نهار؛ خیلی خوب بود کلی از این در و اون در حرف زدیم و اسم فامیل بازی کردیم و غروب همه رفتن.امروز رو هم که باید روز رفیق قدیمی نامگذاری کنم؛ چون یکی از رفقای قدیمی دوران راهنماییم بهم پیام داد و خواست یه گروه بزنیم بچه هایی که شماره شون رو داریم از اون سالها.یکی از رفیقهای صمیمی و قدیمی مامانم هم خیلی اتفاقی امروز شماره اش رو گیر ...

    ادامه مطلب
  • زندگی

  • نیلوبلاگ

    xa0 با لپ تاپ نوشتن برام خیلی راحتتره ولی اکثرا میتونم فقط با گوشی بیام اینجا. خب خب خیلی تو دلم حرف هست اینقدر هست که همینطوری بی امان تو سرم رژه میرن و متاسفانه یا خوشبختانه آدمی نیستم که با کسی درد و دل کنم فقط و فقط گاهی با مامانم. اول بگم که پسر کوچولوم شش ماهه شده و این روزا دایم پای گازم و مشغول سوپ و فرنی و پوره پختن واسه پسرمxa0وقتی منو میبینه یک ذوقی میکنه دیدنیییی اون لحظه دلم میخواد فقط بخورمش همیشه از بچه های شش ماهه خوشم میومده. الحمدلله. این روزا حجم کارای خونه ام به نظرم خیلی زیا...

    ادامه مطلب